Konverents annab ideid ennast juhtiva ja väärtust loova noore kujundamiseks õppes

13.10.2020 | 14:25

4.-5. novembril toimuv virtuaalkonverents „Ennast juhtiv ja väärtust loov noor ei ole imeloom“ võtab luubi alla ennast juhtiva ja väärtust loova noore kujunemisteekonna ning koolipere ja kogukonna võimalused olla sel teekonnal teadlikult mõjutajaks.

Esmakordse ettevõtlus-, ettevõtliku ja karjääriõppe konverents on mõeldud kõigile, kes teemaga seotud ja soovivad õppida headest praktikatest – nii õpetajatele, kooli juhtkonnale, haridusametnikele, karjäärispetsialistidele, noorsootöötajatele ja teisele haridusse panustavatele koolivälistele partneritele.

Kahe päeva jooksul jagavad oma õpetamise ja koostöö praktikaid nii laval kui töötubades üle 30 esineja, toimub 13 töötuba ning on võimalus õppida üleriigilise edulugude konkursi finaali pääsenud koolide õppeprojektidest.

Lisaks on konverentsil eksklusiivne võimalus õppida Iisraeli hariduse eduloost, kui sealse ettevõtliku hariduse inkubaatori MTÜ Mifras esindajad toovad osalejateni läbi esinemise ja töötoa Iisraeli hariduse praktika, mis on viinud riigi maailma parimate startup-riikide edetabeli tippu ning teinud noortest loovad ja ettevõtlikud innovaatorid.

Konverentsi teisel päeval on haruldane võimalus külastada virtuaalselt ettevõtlikke koole ning õppida neilt ettevõtliku koolikeskkonna kujundamise parimaid praktikaid, samuti uurida, mis kasu saavad ühtse ettevõtliku hariduse põhimõtete järgimisest noored, koolimeeskonnad ja ka kogukond laiemalt.

Lisaks koolide ja lasteaedade parimate edulugude tunnustamisele kuulutatakse konverentsil välja aasta parimad ettevõtlusõppe edendajad viies kategoorias ja koolid, kes on sihikindla tegutsemisega saavutanud Ettevõtliku Kooli kuld-, hõbe- või baastaseme.

Konverents on tasuta, kuid virtuaalse ligipääsu saamiseks ja töötubades osalemiseks on vajalik eelnev registreerumine.

Tutvu päevakava, esinejate ja töötubadega ning REGISTREERU: https://ettevotlusope.edu.ee/konverents/

Konverentsi modereerib Urmas Vaino.

Korraldajad: